Páginas

16/5/13

Unha vella tiña un can

Unha vella tiña un can
debaixo da cama
onde ela durmía,
e o can ladraba,
e a vella dicía:
- Mal raio che parta meu can,
que mal agradeces
o pan que che dan.

Unha vella tiña un gato
debaixo da cama
onde ela durmía,
e o gato miañaba,
e o can ladraba,
e a vella dicía:

- Mal raio che parta meu can,
que mal agradeces
o pan que che dan.

Unha vella tiña un rato
debaixo da cama
onde ela durmía,
e o rato chiaba,
e o gato miañaba,
e o can ladraba,
e a vella dicía:

- Mal raio che parta meu can,
que mal agradeces
o pan que che dan.

Unha vella tiña un galo,
debaixo da cama
onde ela durmía,
e o galo cantaba,

e o rato chiaba,
e o gato miañaba,
e o can ladraba,
e a vella dicía:

- Mal raio che parta meu can,
que mal agradeces
o pan que che dan.

Unha vella tiña unha pita,
debaixo da cama
onde ela durmía,
e a pita piaba,
e o galo cantaba,

e o rato chiaba,
e o gato miañaba,
e o can ladraba,
e a vella dicía:

- Mal raio che parta meu can,
que mal agradeces
o pan que che dan.

Intérprete: María Luz Folgueira (n. 1955), de Meira (Lugo).

Compilado por: Óscar Penedo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario