Páginas

24/5/13

Eu tiña dez canciños

Eu tiña dez canciños,
un non come nin bebe,
non me quedan máis que nove.
Dos nove que me quedan,
un comeu un biscoito,
non me quedan máis que oito.
Dos oito que me quedan,
un se comeu un mollete,
non me quedan máis que sete.
Dos sete que me quedan,
uno levouno o rei,
non me quedan máis que seis.
Dos seis que me quedaban,
un se matou dun brinco,
non me quedan máis que cinco.
Dos cinco que me quedan,
un se matou dun salto,
non me quedan máis que catro.
Dos catro que me quedan,
un tragou un bistec,
non me quedan máis que tres.
Dos tres que me quedan,
un morreu do sol,
non me quedan máis que dous.
Dos dous que me quedan,
un morreu dun susto,
non me quedan máis ca un.
A este can que me queda
matouno un becerro,
non me queda ningún perro.

Intérprete: Cristina (n. 1968), da Coruña.

Compilado por: Raquel Vilar.

Variantes: Los diez perritos.

No hay comentarios:

Publicar un comentario