Páginas

13/3/12

A la de one, two, three (2)

A la de one, two, three,
frente, cara.
(bis)

A la de one, two, three,
frente, cara,
brazo codo.

A la de one, two, three,
brazo, codo.
(bis)

A la de one, two, three,
frente, cara,
brazo, codo,
muslo, pie.

A la de one, two, three,
muslo, pie.
(bis)

A la de one, two, three,
frente, cara,
brazo, codo,
muslo, pie,
señorita, caballero.

A la de one, two, three,
señorita, caballero.
(bis)

A la de one, two, three,
frente, cara,
brazo, codo,
muslo, pie,
señorita, caballero,
frío un huevo, me lo como.

A la de one, two, three,
frío un huevo, me lo como.
(bis)

A la de one, two, three,
frente, cara,
brazo, codo,
muslo, pie,
señorita, caballero,
frío un huevo, me lo como,
pongo gafas, me las quito.

A la de one, two, three,
pongo gafas, me las quito.
(bis)

A la de one, two, three,

frente, cara,
brazo, codo,
muslo, pie,
señorita, caballero,
frío un huevo, me lo como,
pongo gafas, me las quito,
Julio Iglesias, Lola Flores.

A la de one, two, three,
Julio Iglesias, Lola Flores.
(bis)

A la de one, two, three,
frente, cara,
brazo, codo,
muslo, pie,
señorita, caballero,
frío un huevo, me lo como,
pongo gafas, me las quito,
Julio Iglesias, Lola Flores.
Se acabó.

Intérprete: María (n. 1990), de Muros.

Compilado por: Inés Suárez.

Variantes: A la de one, two, threeA la de one, two, three (3).

Notas: Cando se din as palabras "frente", "cara", "brazo", "codo", "muslo", "pie" sinálanse estas partes do corpo. Ao dicir "señorita" hai que se agachar e estirar un pouco os brazos, e ao dicir "caballero" hai que facer como se se quitase un sombreiro. Cando se di "frío un huevo", "me lo como", "pongo gafas" e "me las quito" imítanse con xestos estas accións. Ao dicir "Julio Iglesias" ponse unha man na barriga e outra como se se estivese agarrando un micrófono, e ao dicir "Lola Flores" móvese as mans como se se estivese bailando sevillanas. Por último, cando se di "se acabó" xúntanse e sepáranse as mans.

No hay comentarios:

Publicar un comentario